blog clouds pattern

آماده‌ی سفر به دنیای هانیپرز شو

آماده‌ی سفر به دنیای هانیپرز شو

همه ما با طعم و مزه کیک‌ها خاطره داریم. هانیپرز یکی از محبوب‌ترین لایت کیک‌هاس. وقتی از سبک بودن یه خوراکی حرف می‌زنیم، مطمئنا هانیپرز اولین اسمیه که به ذهنمون می‌رسه. 

هانیپرز، یه کیک خامه‌ای سبک

هانیپرز یه لایت کیکِ هیجان‌انگیزه. وجود کرم و کیک اسفنجی در این کیک باعث سنگین شدن اون نشده. کیک اسفنجی یکی از سبک‌ترین مدل‌های کیکه که در هانیپرز استفاده شده. همچنین با اینکه حجم بالایی از کرم در انواع مدل‌های هانیپرز پخش شده. دلیل لایت بودن این کیک، کیک اسفنجی و مغزی هوادهی شده داخل اونه.

هانیپرز طعم‌های مختلفی مثل شکلات و وانیل داره. این یعنی هر چندتا هانیپرز هم بخوری، باز هم به هیچ‌وجه احساس سنگینی نمی‌کنی. این در حالیه که، همزمان می‌تونی از مزه‌ی خامه‌ای این لایت کیک لذت ببری.

آماده‌ی سفر به دنیای هانیپرز شو

شاید عجیب به نظر برسه، اما یک کیلوگرم هانیپرز از یک کیلوگرم پنبه هم سبک‌تره و تا وقتی این لایت کیک رو نخوری متوجه این موضوع نمیشی. بنابراین، اگر دوست داری برای میان وعده‌ات، صبحانه‌ات، عصرونه‌ات و یا حتی مهمونی‌ها یه کیک سبک داشته باشی. حتما هانیپرز رو امتحان کن. برای داشتن هانیپرز، روی لینک خرید کلیک کن و برای سفر به دنیای شادی و لذت این لایت کیک آماده شو.

پست‌های مرتبط

بازدید
خرید از دیجی‌کالا