blog clouds pattern

چرا بچه‌ها هانیپرز دوست دارند؟!

چرا بچه‌ها هانیپرز دوست دارند؟!

امکان ندارد در مورد انواع شیرینی و کیک صحبت کنیم و به علاقه بیش از حد بچه‌ها به این خوراکی‌ها جذاب اشاره‌ای نکنیم. اما نکته‌ای که در مورد علاقه بچه‌ها به کیک وجود دارد، این است که بچه‌ها معمولا عاشق تمام کیک‌ها نمی‌شوند. برخی از کیک‌ها به دلیل وجود خامه‌ی بسیار و حتی شیرینی بیش از حد، دل را می‌زنند و همین موضوع می‌تواند آنها را از لیست کیک‌های محبوب بچه‌ها خارج کند.

یکی از کیک‌های محبوب این روزها میان بچه‌ها کیک هانیپرز است که در عین حال که مزه‌ای جذاب و طعم‌های متنوعی دارد، اما بیشتر به خاطر بافت اسفنجی و سبکی که دارد معروف است. در این مقاله قرار است در مورد محبوبیت این کیک صحبت کنیم و دلایل انتخاب این کیک توسط بچه‌ها را بازگو کنیم.

دلایل محبوبیت کیک هانیپرز

یکی از مهم‌ترین دلایل برای محبوبیت این کیک نزد کودکان، اندازه مناسب و کوچک آن است. علاوه بر این، تنوع در لایه‌ی درون این کیک نیز به محبوبیت آن افزوده و بچه‌ها و حتی بزرگ‌ترها با ذائقه‌های مختلف، می‌توانند عاشق این کیک شوند. کیک هانیپرز با مغز وانیل، شکلات و کره بادام‌زمینی وجود دارد و همین موضوع، دایره افرادِ عاشق این کیک را بیشتر کرده است. از دیگر ویژگی‌های این کیک که بچه‌ها عاشق آن هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. هانیپرز از کیک اسفنجی ساخته شده و همین موضوع، آن را به یک میان وعده، عصرانه و صبحانه سبک تبدیل کرده است. به همین خاطر، می‌توان این کیک را به عنوان یک میان وعده برای مدرسه‌ی کودکان در نظر گرفت.
  2. در صورتی که کیک‌های متنوعی را در بازار امتحان کرده باشید، احتمالا متوجه پخش نبودن کرم داخل برخی کیک‌ها شده‌اید. بچه‌ها عاشق آن لایه کرمی داخل کیک هستند و همچنین دوست دارند که این کرم را از اولین گازی که به کیک می‌زنند، مزه کنند. در هر برش کیک هانیپرز، حجم بالایی از کرم پخش شده است و بچه‌ها می‌توانند از مزه‌ی شکلات، وانیل و کره بادام زمینی در هر گاز لذت ببرند.
  3. شیرینی خامه‌ای محبوبیت بسیاری میان بچه‌ها و بزرگسالان دارد. اما همان‌طور که همه می‌دانند، شیرینی خامه‌ای بسیار سنگین است و کالری بالایی دارد. کرم موجود در کیک هانیپرز، هوادهی شده و و بسیار سبک است، اما از نظر حس و حال و مزه می‌تواند تداعی‌کننده شیرینی خامه‌ای باشد. علاوه بر این، کیک هانیپرز کالری کمتری با حس و طعم مشابه کیک ‌خامه‌ای دارد.
  4. بافت این کیک بسیار سبک است و به همین دلیل به آن لایت کیک نیز می‌گویند.

 

هانیپرز، کیک سبک با مزه‌های جذاب برای بچه‌ها

بچه‌ها نیز مانند بزرگسالان معیارهایی برای انتخاب خوراکی‌های مختلف دارند و کیک هانیپرز توانسته تمام معیارهای کیک محبوبِ بچه‌ها را داشته باشد. این کیک بافت سبکی دارد و در اندازه‌ی بسیار مناسبی ارائه می‌شود. علاوه بر این کرم شکلاتی، کرم وانیلی و کره بادام‌زمینی، طعم‌های متنوع این کیک هستند که در هر برش کیک حس می‌شوند. با کلیک روی دکمه خرید، می‌توانید کیک بسیار خوشمزه و سبک برای بچه خود بخرید که کالری آن نسبت به بسیاری از شیرینی‌های خامه‌ای قنادی‌ها کمتر است، اما حس و طعم مشابه آنها را دارد.

پست‌های مرتبط

بازدید
خرید از دیجی‌کالا