blog clouds pattern

خوشمزه‌ترین کیک وانیلی با مغزی کرم کاکائویی

خوشمزه‌ترین کیک وانیلی با مغزی کرم کاکائویی

ویژگیِ یه کیک خوب چی می‌تونه باشه؟ شیرین باشه؟ خیلی خامه‌ای باشه؟ اندازه مناسبی داشته باشه؟ یا اینکه سبک باشه و شکلات یا کاکائو داشته باشه؟ ویژگی یه کیک خوب، می‌تونه سبک بودن و لذیذ بودن اون باشه. چیزی که هانیپرز داره و هر یک کیلوگرم هانیپرز از یک کیلوگرم پنبه هم سبک‌تره. حالا اگر کرم کاکائویی هم داشته باشه که نورعلانوره.

هانیپرز، کیک وانیلی با مغزی کرم کاکائویی

از میان تمام طعم‌های محبوبِ کیک و دسر در دنیا، دو طعم وجود داره که در کنار هم معجزه می‌کنن: وانیل و کاکائو. هانیپرز، یه کیک اسفنجیِ وانیلی و بسیار خوشمزه و لذیذه که اندازه بسیار خوب و سبک بودن اون، باعث شده که به یه میان وعده محبوب تبدیل بشه. یکی از ویژگی‌هایی که این کیک رو به یکی از خوشمزه‌ترین کیک‌های این روزا تبدیل کرده، اینه که کرم و مغزی داخلش به صورت سرتاسری پر شده و مزه‌ی این کرم رو میشه تو هر گازی که به کیک می‌زنین، حس کنین.

هانیپرز مدل‌های مختلفی داره که در همه مدل‌ها کیک اسفنجی پایِ ثابته و مغزی داخل کیک فرق می‌کنه. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های هانیپرز، کیک اسفنجی با مغزی کرم کاکائوییه که مزه‌ی بسیار هیجان‌انگیز و وصف‌ناپذیری داره.

با اینکه این کیک در دسته کیک‌های کرم‌دار حساب میشه، اما چون کرم کاکائویی داخل این کیک سبک و هوادهی شده‌اس، بنابراین خوردن این کیک اصلا با احساس سنگینی همراه نیست و هر اندازه از این کیک بخورین، باز هم حالت سنگینی نخواهید داشت.

هانیپرز میان وعده‌ای کامل و سبک

اگر به دنبال کیکی هستین که همراه با چای و قهوه خود بخورین و از طعم وانیل در کنار کرم کاکائویی لذت ببرین، به شما کیک هانیپرز رو پیشنهاد می‌کنیم. ترکیبِ هانیپرز با مغزی کاکائو، با هر نوع نوشیدنی مثل چای و قهوه، یه ترکیب عالی میشه و می‌تونین عصرونه‌تون رو با این کیک، به یه حس جدید و تازه تبدیل کنین. برای اینکه به دنیای هانیپرز سفر کنی، روی لینک زیر کلیک کن و لایت کیکی خوشمزه با مغزی کاکائو سفارش بده.

پست‌های مرتبط

بازدید
خرید از دیجی‌کالا