blog clouds pattern

هانیپرز، لایت کیکی با کرم سرتاسری

هانیپرز، لایت کیکی با کرم سرتاسری

علاقه ما به خوراکی‌های شیرین خصوصا انواع کیک، تاریخ مصرف نداره و کوچیک و بزرگ عاشق انواع کیک هستیم. اگر سراغ کیک‌های هانیپرز اومده باشین، متوجه شدین که این کیک‌ها حس و حالِ کیک‌های کرم دار دارن، با این تفاوت که خیلی بافت سبکی دارن و با وجود حجم بالای کرم که در هر برش کیک پخش شده، اما خیلی سبک هستن. در واقع همین ویژگی‌ها باعث شدن که کیک‌های هانیپرز در دسته لایت کیک‌ها قرار بگیرن و طرفداراش هم زیاد باشن.

حجم بالای کرم که در هر برش کیکهای هانیپرز

هانیپرز، یه کیک اسفنجی باکیفیت و سبکه که داخلش رو مقدار مناسبی از کرم به صورت سرتاسری پر کرده. این یعنی با اولین گازی که به این کیک می‌زنین، می‌تونین مزه‌ی لذیذ کرم داخل کیک رو حس کنین. این کار توسط دستگاه‌های خاص انجام میشه که کرم رو از سه نقطه به کیک تزریق می‌کنن. لابد به این فکر می‌کنین که این حجم از کرم باید کیک هانیپرز رو سنگین کنه! نه اینطور نیست.

کرم داخل کیک‌های هانیپرز سبک و هوادهی شده‌اس و در عین حال که بسیار سبکه، اما کاملا مزه و حس حال شیرینی‌ها و کیک‌های خامه‌ای رو داره. به همین خاطر میشه کیک‌های هانیپرز رو به عنوان میان وعده، عصرانه و صبحانه استفاده و طعم‌های مختلف اون رو در کنار چای و قهوه امتحان کرد.

علاوه بر این، بعضی از شیرینی‌ها و کیک‌های خامه‌ای به دلیل پخش نبودن خامه، کمی خشک و سفت میشن. اما این موضوع در هانیپرز وجود نداره. وجود سرتاسری کرم داخل کیک اسفنجی هانیپرز، این کیک رو خیلی نرم و لطیف کرده.

طعم‌های متنوع در کرم‌های هانیپرز

مدل‌های مختلف هانیپرز دارای یه کیک اسفنجی سبک هستن که مغزی‌های شکلات، وانیل دارن. هر کدوم از این کرم‌ها عاشقان بسیار دارن و ترکیب کیک اسفنجی سبک در کنار این کرم‌ها، دل بسیاری رو با ذائقه‌های مختلف به‌دست آورده. خصوصا بچه‌ها که عاشق کرم‌های داخل این کیک هستن.

اگر دوست دارین تا به دنیای هیجان‌انگیز هانیپرز سفر کنین و یه لایت کیک با لایت کرم به عنوان میان وعده داشته باشین، روی لینک زیر کلیک کنین و همین امروز هانیپرز رو با کرم مورد علاقه‌ات سفارش بده.

پست‌های مرتبط

بازدید
خرید از دیجی‌کالا