blog clouds pattern

کیک برای مدرسه چی ببرم؟

کیک برای مدرسه چی ببرم؟

کم‌کم صدای ترانه‌ی آهنگِ نوستالژیک بوی ماه مهر به گوش می‌رسه؛ باز آمد بوی ماه مدرسه، بوی بازی‌های راه مدرسه. درسته، زمان اون رسیده که بچه‌ها را راهی کلاس درس کنیم و اجازه بدیم تا یکی از بهترین دوران‌های زندگی‌شون رو تجربه کنن. اما فراموش نکنین که بهترین خاطرات هر بچه‌ای در مدرسه، زمانِ زنگ تفریح و موقعی که با دوستاشون وقت می‌گذرونن، رقم می‌خوره. برای زنگ تفریح بچه‌ها فکر کردین؟ آیا به این فکر کردین که چه کیکی رو تو کوله‌پشتی فرزندتون بذارین تا بتونه دوران مدرسه رو با همکلاسی‌هاشون جشن بگیره؟

اگر به این موضوع فکر نکردین، نگران نباشین؛ چون ما قراره یه کیک خوشمزه و سبک رو به شما پیشنهاد بدیم که می‌تونه یک میان وعده‌ی عالی و مقوی برای زنگ تفریح بچه‌ها در مدرسه باشه.

هانیپرز همراه بچه‌ها در مدرسه

اگر دوست دارین تا فرزندتون در مدرسه انرژی کافی برای فعالیت‌های ذهنی و بدنی داشته باشه، حتما یه کیک سبک و در عین حال مقوی رو برای اون در نظر بگیرین. علاوه بر این، دنبال کیکی باشین که امتحان خودش رو پس داده و اکثر بچه‌ها عاشقش هستن. یکی از کیک‌های محبوب این روزها میان بچه‌ها، هانیپرزه که مزه‌ی بسیار جذاب و همه‌پسندی داره. علاوه بر این، بافت اسفنجی و طعم‌های متنوعِ هانیپرز باعث شده که این کیک بین بیشتر بچه‌ها و حتی بزرگترها، به یک میان وعده‌ی محبوب تبدیل بشه.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هانیپرز به‌عنوان تغذیه برای مدرسه، اندازه و سایز این کیکه. هانیپرز سایز مناسبی داره و حمل‌ونقل اون تو کوله‌پشتی برای بچه‌ها بسیار راحته. حتی سایز مناسبِ هانیپرز و بافت سبک اسفنجی اون، این کیک رو به یکی از سبک‌ترین کیک‌ها تبدیل کرده که حتی اگر بچه‌ها سه تا از این کیک رو هم برای زنگ تفریح بخورن، باز هم احساس سنگینی نمی‌کنن. در واقع باید گفت که، یک کیلوگرم کیک هانیپرز از یک کیلوگرم پنبه هم سبک‌تره:)

انواع هانیپرز: انتخاب عالی برای زنگ تفریح بچه‌ها

معمولا بچه‌ها ذائقه‌های متفاوتی دارن و ممکنه بعضی از بچه‌ها عاشق شکلات باشن و بعضی دیگر، به طعم وانیل علاقه داشته باشن. هانیپرز، به این تنوع ذائقه فکر و از اون در تولید کیک‌هاش استفاده کرده. داخلِ کیک‌های هانیپرز با مغز وانیل و شکلات پر شده و خب این موضوع، به بزرگترها کمک کرده تا بتونن کیک مورد علاقه فرزندشون رو برای مدرسه انتخاب و خریداری کنن.

معمولا بچه‌ها به همین کرم داخل کیک‌ها خیلی علاقه نشون میدن و دوست دارن تا در هر گازی که به کیک می‌زنن، مزه‌ی اون کرمِ داخل کیک رو بچشن. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده ما به شما هانیپرز رو به‌عنوان میان وعده‌ی جذاب و مورد علاقه‌ی بچه‌ها پیشنهاد بدیم، همین پخشِ کرم در هر برش کیک هانیپرزه که بچه‌ها می‌تونن با هر گازی که به این لایت کیک می‌زنن، از مزه‌ی شکلات و وانیل لذت ببرن.

هانیپرز میان وعده‌ای مقوی برای دوران مدرسه

علاقه‌ی بچه‌ها به خوراکی‌های شیرین را نمیشه انکار کرد و معمولا بچه‌ها عاشق کیک‌های خامه‌ای و شیرینی‌های رنگارنگ هستن. به‌عنوان پدر و مادر، مسلما دوست ندارین که کیکی را برای فرزندتون بخرین که به‌عنوان غذای مقوی شناخته نمیشه و خب بعضا باعث برخی مشکلات در بچه‌ها میشه.

نکات مثبت در مورد هانیپرز اینه که، این محصول:

  • کالری کمتری نسبت به کیک‌های خامه‌ای داره
  • حس و طعم مشابه با کیک خامه‌ای داره
  • کرم کاکائویی کیک به شکل یکسان داخل کیک پخش شده
  • هیچ رنگ مصنوعی‌ای در این کیک استفاده نشده
  • بافت نرم و سبکی داره
  • حجم بالایی از مغزیِ کاکائویی داره که حدودا ۲۰ درصد از کل محصول رو تشکیل می‌ده.
  • کیک اسفنجی اون بسیار لطیف و لذیذه
  • اندازه مناسب و کوچیکی داره
  • بسته‌بندی بسیار شیک و باکیفیتی داره

علاوه بر این، می‌تونین هانیپرز کرم کاکائویی رو به‌عنوان کیکی پرانرژی برای روزهای پرتلاشِ مدرسه در نظر بگیرین. اکثر خوراکی‌های شکلاتی تاثیر زیادی روی مغز و عملکرد مغز می‌ذارن و البته، این مزایا بیشتر در شکلاتی طبیعی یافت میشه. با خوردن شکلات، هورمون اندورفین و دوپامین در بدن آزاد میشه و خب این می‌تونه بچه‌ها رو خوشحال‌تر کنه. علاوه بر این و با توجه به اینکه فضای مدرسه و تحصیل با استرس همراهه، با خوردن این مدل کیک‌های کاکائویی هورمون‌هایی در بدن ترشح میشه که با استرس مقابله می‌کنن و این یعنی، احساس خشنودی و جلوگیری از خستگی در بچه‌ها. دقیقا به همین خاطر هم هست که بیشتر مردم و خصوصا بچه‌ها، در زمان استرس سراغ خوراکی‌های شیرین خصوصا انواع شکلات و کاکائو میرن.

بنابراین، می‌تونین با اطمینان این کیک خوشمزه رو برای مدرسه بچه‌ها تهیه کنین و اونو به ‌عنوان یک غذای مقوی در نظر بگیرین.

سفر به دنیای شیرینِ هانیپرز در مدرسه

همون‌قدر که به وسایل تحصیل بچه‌ها اهمیت می‌دیم و به دنبال بهترین کوله‌پشتی و لوازم‌التحریر برای بچه‌ها هستیم، باید در انتخاب خوراکی نیز دقت کنیم و بهترین تغذیه رو برای مدرسه بچه‌ها انتخاب کنیم. با توجه به اینکه فصل بازگشت به مدرسه فرا رسیده، می‌تونین از همین امروز برای خرید یک کیک خوشمزه و البته یک غذای مقوی برای مدرسه بچه‌ها اقدام کنین. هانیپرز در طعم‌های مختلف، می‌تونه انتخاب شما برای مدرسه‌ی بچه‌ها باشه و با توجه به حجم و سایز مناسبی که داره، می‌تونین چند تا از این کیک خوشمزه رو داخل کوله‌پشتی فرزندتون بذارین و مطمئن باشین که در مدرسه گرسنه نمی‌شه و حتی تا پایان روز هم، انرژی کافی برای انجام تمام کارهای فیزیکی و ذهنی رو داره.

با کلیک روی دکمه خرید، می‌تونین این کیک بسیار خوشمزه و سبک رو بخرین. این لایت کیک می‌تونه انتخابی سالم و مقوی برای مدرسه بچه‌ها باشه، چرا که کالری اون نسبت به بسیاری از شیرینی‌های خامه‌ای و کیک‌های موجود در بازار کمتره و هیچ‌گونه رنگ مصنوعی‌ای در تولید این کیک استفاده نشده.

پست‌های مرتبط

بازدید
خرید از دیجی‌کالا